Esti blogue ñaz col enfotu d'asoleyar les esploraciones soterrañes desendolcaes por la S.E.B. Escar y estremaos grupos d'espeleoloxía collaboraores nel área kárstico de Las Mañangas, nel conceyu Llanes, Asturies. Equí podrás atopar les reseñes y topografíes de les cavidaes esploraes, y dellos otros trabayos rellacionaos.

Este blog nace con el deseo de dar a conocer las exploraciones subterráneas desarrolladas por la S.E.B. Escar y diversos grupos de espeleología colaboradores en el área kárstica de Las Mañangas, en el concejo de Llanes, Asturias. Aquí podrás encontrar las reseñas y las topografías de las cavidades exploradas, y otros trabajos relacionados.

Cuevu MA-37

Porrúa, Llanes, Asturies.

S.E.B. Escar, 2013

Desendolcu: 5 m.
Fondura: -3 m.

Coordenaes: UTM  30T  X: 353.144,  Y: 4807.860,  Z: 96 m.s.n.m. (Dátum WGS84).

Asitiamientu: Atópase no fondero d'un pequeñu h.ou, non lloñe de la cueva MA-35-50.

Xeoloxía: Roca caliar del Carboníferu superior.

Descripción: Una boca d'escasu altor da pasu a un cortu tramu de galería, con un pocín a un llau, ensín continuidá dala.

Bioloxía: Atopose dientro'l cuevu un esperteyu, nun pudiendo determinar la especie.

Andecharon nos trabayos: Pablo Solares atopa la boca el día 12 de xunu de 2013, y con Juan Carlos Riobello "Río" explorenla y topografíenla el día 21 del mesmu mes. El testu d'esta reseña y el dibuxu la topo son del primeru d'ellos.



Asoleyao el 23 de xunu de 2013
- Esploración finalizada -